بازدید 4609

بازداشت اعضاي باند جعل آرم طرح ترافيك

کد خبر: ۷۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۸ - ۰۴:۱۲ 15 November 2009
داديار شعبه سوم دادسراي ويژه رسيدگي به جرايم راهور با اعلام اين‌كه باندهايي در زمينه جعل آرم طرح ترافيك فعال هستند، اعلام كرد كه چند نفر در اين رابطه بازداشت شده‌اند.

محمد نصرتي در گفت‌وگو با ايسنا، در اين باره اظهار كرد: معمولا جعل آرم طرح ترافيك از سوي سر كلانتري‌هاي بزرگراه‌هاي تهران يا محدوده‌هاي ورودي طرح ترافيك از برخي خودروها و رانندگان آنها كشف مي‌شود.

وي گفت: با استعلام از سازمان‌هاي حمل و نقل ترافيك شهرداري تهران، جعلي بودن آنها اعلام شد كه در اين باره برخي افراد بازداشت و پرونده‌اي براي آنها تشكيل شده كه در حال پيگيري و شناسايي جاعلان طرح ترافيك هستيم.

داديار شعبه سوم دادسراي ويژه رسيدگي به جرايم راهور گفت: از طريق بازرسي راهور و سازمان حمل ونقل ترافيك موضوع جعل آرم طرح ترافيك در حال پيگيري است كه برخي نيز در اين رابطه دستگير شده‌اند.

وي گفت: به رانندگان يا افرادي كه خواستار استفاده از آرم‌هاي طرح ترافيك هستند اعلام مي‌شود كه مواظب افراد سودجو و جاعل باشند تا گرفتار مرجع قضايي و انتظامي نشوند.

داديار شعبه سوم دادسراي ويژه رسيدگي به جرايم راهور افزود: دستگاه قضايي و به ويژه دادسراي راهور و عوامل انتظامي و سازمان حمل و نقل ترافيك به شدت پيگير اين موضوع هستند و با جاعلان و استفاده كنندگان از آرم‌هاي جعلي برخورد قضايي صورت مي‌گيرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی